Podaci firme ::::.

service description:

D.R. Gilbert Centar je konsultantska kuća koja je osnovana sa ciljem da na što efikasniji način napravi spoj teorije i prakse. Naša primarna ideja je da kroz razna tematska predavanja, kurseve, seminare i simulacije konkretnih poslovnih situacija, izvršimo dodatnu edukaciju i doobuku kadrova određenih kompanija i samih pojedinaca.

Kompanije dobijaju mogućnost da svoj teoretski dobro potkovan kadar dobije dodatno znanje iz prakse, i da se na taj način uštedi i novac i vreme, koje je neophodno za dostizanje pune poslovne produktivnosti kod novozaposlenih radnika. Takođe vršimo edukaciju i motivaciju zaposlenih, koji već duže vreme rade za jednu kompaniju, a kod kojih se još uvek nije našao pravi put za povećanje  efikasnosti i produktivnosti, kao i maksimalnog iskorišćenja njihovog potencijala.

    D.R. Gilbert Centar svoju edukaciju zasniva na sledećim principima:

  • principi motivacije

  • principi uspeha

  • principi prodaje

Objedinjavanjem ova tri principa dolazi se do prave formule za povećanu produktivnost zaposlenih.  
Obrađujemo savremene poslovne teme kao što su: tehnike prodaje, veština komunikacije, liderstvo, timski rad, veština rukovođenja, javni nastup, upravljanje projektima, upravljanje stresom i vremenom, komunikaciju putem telefona, marketing u praksi...

Ono što nas čini specifičnim u odnosu na slične organizacije, jeste činjenica da su svi naši predavači i treneri, pre svega osobe koje su dokazane u praksi. Radi se o vrhunskim prodavcima, menadžerima, preduzetnicima, busines trenerima. 
Možemo sa ponosom reći da smo od svog osnivanja 2006-te godine pa do 2011-te održali preko 700 treninga, seminara i predavanja na prostorima bivše Jugoslavije. Prema našoj evidenciji preko 7.470 polaznika prošlo je seminare D.R. Gilbert Centra. Kao potvrda kvaliteta našeg rada i poslovanja stoje kompanije koje su koristile naše usluge.

Oblasti poslovanja :

  • otvoreni i in house seminari

  • konsultacije i preporuke za poslovanje

  • motivisanje zaposlenih, treninzi i kraći kursevi

  • doobuka kadrova

  • selekcija, regrutacija i testiranje kadrova

  • pronalaženje profesionalnih prodavaca

  • knjige iz oblasti poslovne edukacije i motivacije

  • pripremanje i izvođenje promotivnih aktivnosti

  • Kako unaprediti prodaju svojih proizvoda i/ili usluga?

  • Veština pregovaranja kao metod za unapređenje poslovanja

  • Napredne veštine prodaje

  • Telefonska prodaja

  • Liderske veštine

  • Upravljanje ljudskim resursima sa primenom zakonskih regulativa

  • HR Menadžment ljudskih resursa

  • CSR Korporativna društvena odgovornost

  • Upravljanje projektima

  • Veština prezentacije - javni nastup

  • Poslovna komunikacija i bon ton

  • Marketing u praksi

  • Upravljanje magacinskim poslovanjem i ljudi u njemu


„Veština pregovaranja kao metod u unapređenju poslovanja“ 

Za prva tri prijavljena mesta odobravamo popust od 22%!
(Za dva i više prijavljena učesnika iz iste kompanije odobravamo dodatni popust.)

 Svi  učesnici  seminara  na  poklon  dobijaju  knjigu D.R. Gilberta "Prodajni Ring"

„Pregovaranje je proces kojim dobijate ono što želite od druge strane, tako što joj dajete ono što ona želi“

 

Koje su tematske oblasti?

- Uvod u pregovaranje
- Pet faza pregovaranja
- Tehnike i strategije uspešnog pregovaranja
- Principi uticaja
- 10 kritičnih grešaka u pregovaranju
- Emocionalna inteligencija (kontrola emocija u pregovaračkom procesu)
- Tipovi ličnosti
- Veština aktivnog slušanja
- Da li je pregovaranje traženje kompromisa
- Preporuke za uspešno pregovaranje
- Razlike između pozicionog i interesnog pregovarača

Kome je seminar namenjen?
Svim menadžerima, rukovodiocima, ljudima koji se bave prodajom, distribucijom i koji kroz svakodnevnu komunikaciju nude svoje ideje, usluge, projekte, ili su u prilici da pregovaraju sa dobavljačima...

Kako radimo?
Trening je organizovan po principu 4 sesije od 80 minuta, koje predstavljaju kombinaciju interaktivnog predavanja i vežbi sa dosta primera iz prakse.
- Svi polaznici pored edukacije dobijaju radni materijal,sertifikat D.R.Gilbert centra (podržan od UPPS-a), knjigu D.R.Gilberta "Prodajni Ring" , i mogućnost konsultacija nakon seminara sa predavačem. U pauzama je obezbeđen laki obrok i osveženje.

Ko je predavač?
Dragiša Ristovski je biznis trener sa 15-godišnjim iskustvom. Oblasti njegove ekspertize su direktna prodaja, komunikacija, pregovaranje, motivacija zaposlenih i liderstvo. Autor je bestselera „Gube samo oni koji ne igraju“ i Arena prodaje“, objavljene pod pseudonimom D.R. Gilbert, kao i još tri vrlo zapažene knjige, „Dobijaju svi oni koji igraju“, „Lider je u vama“, „Prodajni ring“ i najnovije „Mapa uspeha“.
 U poslovnim krugovima je poznat kao energičan predavač, koji na svojim seminarima i treninzima pozitivnom energijom konstantno drži pažnju i motiviše svoje slušaoce. U toku karijere imao je prilike da prođe kroz sve nivoe prodaje i više nivoa rukovođenja. Osnivač je i direktor centra za poslovnu edukaciju D.R. Gilbert centar i D.R. Gilbert consulting. Radi kao stalni konsultant iz oblasti prodaje, motivacije i liderstva za više renomiranih kompanija. Predsednik je Udruženja Profesionalnih Prodavaca – UPPS i autor programa Akademije komercijalne komunikacije.

Svoju trenersku edukaciju sticao je na brojnim seminarima i treninzima, a značajno upotpunio nezamenljivim praktičnim iskustvom. U toku svoje karijere održao je preko 600 treninga, seminara i predavanja u svim zemljama bivše Jugoslavije. Njegova predavanja imalo je prilike da poseti preko 8000 učesnika iz mnogih domaćih i stranih kompanija, među kojima su: Velefarm, Peštan, Galerija podova (Tarkett group), Remax, Bosch, Wiener Stadtische, Invej holding, Banca Intesa, Delta Generali, DDOR Novi Sad, Mantacore, Valvolin – Valvolub L.L.C., Protecta Group, Hahn+Kolb (Wurth), Privredna komora Beograda, Gatarić International Group, Inberg, Plattner, Beovrt...
Objavio je nešto više od 100 tekstova u stručnim poslovnim časopisima sa dominantnim temama kao što su: liderstvo, prodaja, motivacija zaposlenih...
Za svoj rad i dostignuća dobio je i nekoliko zvaničnih priznanja.

vaše slike:

arena prodaje 
Busines treneri 
cilj 
D.R.Gilbert Centar 
doobuka 
Dragisa Ristovski 
edukacija
Edukativni seminari
gube samo oni koji ne igraju 
ideja 
IN HOUSE obuke
in-house seminari
javni nastup 
kadar 
kadrovi 
knjige 
kompanija 
konsultantska kuća 
kursevi
lider je u vama 
liderske veštine 
liderstvo 
mapa uspeha 
marketing
Marketing u praksi 
Menadžeri
Motivisanje zaposlenih 
novac 
obrazovni seminari
Podaci firme ::::.
Oračka 11
Zemun, 11080
Srbija
Interesujte se Mapa

service description:

Grafička i tekstilna produkcija

Trake, Akreditacije, Kartice, Majice, Duksevi, Dresovi, Uniforme,
Solje, Torbe, Kese, Fascikle, Lanyards, ID, Tshirts, Textile, Mouse Pads,
Mugs, Jerseys, Bags, Caps, Sweaters, Badges, Promo Gifts...
Podaci firme ::::.
Štrosmajerova
Subotica , 24000
Srbija
Interesujte se Mapa

service description:

Preduzeće za marketing
Marketing agencija

SNOMA je osnovana 1993. godine i do danas je učestvovala u većini kampanja srednjih i velikih firmi na ovom području. Projektovanje i realizacija sajamskih manifestacija, media planovi i marketing kampanje, produkcija kataloga, prospekata, reklamnog materijala, poslovna galanterija, produkcija radio i tv spotova, total marketing i televizija su oblasti kojima smo se bavili. Deo preduzeća bavi se drugom delatnošću - fiskalnim kasama, a deo sa nekretninama.
Podaci firme ::::.

Vladičin Han, 17510
Srbija
Interesujte se Mapa

service description:

Podaci firme ::::.
Bl. Parovića 1
Novi Sad, 21000
Srbija
Interesujte se Mapa

Kategorije:

service description:

Organizator poslovnog savetovanja poljoprivrednika.

Ključno je postići efekat jedinstvenosti, da koisnici daju prednost određenom brendu zbog toga što im se dopada i da kupe baš taj, a ne neki drugi brend.

Dakle, šta god to bilo, važno je pronaći način da se brend učini različitim u odnosu na druge brendove, odnosno izuzetnim i prepoznatljivim, i da to ljudima
bude važno. Još jedan način za postizanje ovoga je da brend učinite poželjnim, lako isporučivim i drugačijim od ostalih brendova, jer ljudi žele da jedan brend sadrži sva tri aspekta kako bi mogao da održi svoje „obećanje“ i da to bude nešto što ne mogu dobiti nigde drugde.

Ljudi često misle da korporativni brend čini samo ime kompanije, logotip ili ljudi koji se pojavljuju u advertajzing kampanjama i promocijama. U stvarnosti, korporativni brend su sve ove stavke zajedno i još mnogo toga. Kompanija mora da se fokusira na očekivanja potrošača u razvijanju korporativne strategije brenda, koja pokreće filozofiju, komunikaciju i procese koji se vezuju za iskustva potrošača. Kada kompanija objedini percepciju brenda sa zahtevima potrošača, sposobna je da stvori izvanredne brendove.

Vođstvo korporacije mora da preuzme vlasništvo nad brendom zbog toga što direktor, koji je ultimativno odgovoran za brend kompanije, ili stvara ili gubi vrednost brenda uvek kada kompanija komunicira, bilo interno ili eksterno. Bilo da su u pitanju advertajzing, PR, članci ili interna korporativna e-mail korespondencija, pozitivna komunikacija će požnjeti pozitivne reakcije, dok
će negativna komunikacija učiniti suprotno.

Brending mora biti viđen kao investicija, a ne kao trošak. S tim u vezi, komunikacioni program mora da poseduje specifične ciljeve uokvirene predviđenim povratkom investicije.

Ciljevi ulaganja bi trebalo da budu dugoročni - od tri do pet godina. Kompaniji je realno potrebno tri godine pre nego što ostvari značajnije rezultate, i najmanje pet godina pre nego što dostigne maximum.

Marketing Team : marketing@networkmedia.rs

service description:

Marketing agencija

Agencija IKA V je otvorena u decembru 2008 g. sa prvobitnom orijentacijom ka štampanim medijima. Usledio je rad sa redakcijama, kontakti sa oko 80% oglašivača u štampanim i elektronskim medijima.
Prikupljene informacije tokom takvog rada sada koristimo da bismo poslovne ponude naših klijenata usmerili na prave tokove.
Ako ste nova firma izgradnjom korporativnog i vizuelnog identiteta, opet ste na početku. Postavljanjem sajta urađen je tek deo posla, zatim sledi internet marketing, a osim virtuelnog predstavljanja, sledi Vam i klasična prezentacija u javnosti.
Vama je potrebno da odlučite šta želite. Zato smo za Vas odabrali saradnike koji su svoju uspešnost i profesionalizam dokazali višegodišnjim radom.

Za upoznavanje sa marketingom dovoljan je svega jedan semestar, a za ovladavanje marketingom potreban je životni vek.
(Filip Kotler)
Biznis koji sebe smatra imunim na potrebu da se oglašava, pre ili kasnije će postati imun i na biznis.
(Derbi Braun)

Naše usluge:
Oglašavanje u štampanim medijima
Reklamni štampani materijal
Internet marketing
Prezentscija preduzeća na internetu
Prodaja oglasnog prostora u medijima itd
Podaci firme ::::.

service description:

Marketing agencija

Leo Burnet Worldwide - najveća svetska marketinška mreža

Jedna od najvećih i najznačajnijih agencija za komunikacije na Balkanu

Pored brojnih kampanja oglašavanja u Srbiji vodimo kampanje na još mnogo tržišta!

LB je ambiciozno i brzo rastuće preduzeće, sa iskusnom i stručnom timom mladih ljudi, stručnjaka za marketing.
Podaci firme ::::.
Terazije 1
Beograd, 11000
Srbija
Tel.: 011/241-72-25
Mapa

service description:

design studio i marketing
Andre Nikolića 29
Beograd, 11000
Srbija
Tel.: 011/369-1076
Fax: 011/369-2396
Mapa

service description:

Vase Stajića 6
Novi Sad, 21100
Srbija
Tel.: 021/881-862
Fax: 021/882-892
Mapa

service description:

Ostali podaci:

  • Viša Škola
    21205 Sremski Karlovici, Mitropolita Stramirovića 110.

Facebook